Wahh nampaknya movie kamenrider baru double akan dikuarkan . dalam movie ni apa yang boleh disimpulkan? haa sini aku listkan :


  1. Generasi Baru Gaia memori
  2. Musuh datang dengan banyak entah dari mana semua guna gaia memori tapi siapakah yang mengarah mereka?
  3. Munculnya seorang perempuan bernama mary yang mengaku dia adalah ibunya?
  4. Terdapat krisis besar di bandar fuuto
  5. Juga terdapat rider misteri (adakah rider ini kamenrider Eternal?) sedang mengambil alih bandar fuuto Dan Kamenrider Double dalam bahaya.
  6. Kebenaran dirungkaikan satu demi satu.
  7. Shoutaro menerima akibat yang teruk.

Haa kat bawah ni ader trailer korang usha2 lar.



Video Subtitle by Majibror

Adakah ini kamenrider Eternal? Musuh atau Rakan?


P/s: papepon kita nantikan Movie ini hehehe x sabar aku nak menonton citer n nampak cambest jer.

Picture source : google

1 comments:

Roronoa Zoro said...

wow!! aku nantikannyya adli... terbaek lah.. nnt dah kuar citer nie, jgn lupa letak link download ok?

Klik Sini