Picture source : Google

Bagi peminat citer doraemon anda tahu ape kesudahan citer doraemon nih? well ingin tahu?

Sumber: wikipedia

well sebenarnya ader 3 ending doraemon aku pon pening okay korang nak tau ending tersebut ? sini aku listkan :

  1. Yang pertama ending yang direka Nobuo Sato dimana bateri doraemon dah habiss well tentu korang ingat tukar je bateri mesti ok kan? tapi tidak!~ jika bateri diganti semua memori doraemon akan hilang , sebenarnya pada telinga doraemon terdapat bateri backup tapi malangnya dah xder telinga dah sebab kene gigit tikus so xder pilihan la sama ada tunggu ada technician yang boleh repair doraemon atau tukar bateri tapi memori akan hilang.. well sejak dari itu si nobita bersumpah akan berusaha untuk belajar bersungguh2 dah repair doraemon, manga atau doujin untuk ending ini wujud dan boleh dibaca disini http://www.bebekrewel.com/doraemon-ending-2/.
  2. haa kedua plak Nobita adalah seorang pesakit autism yang sedang nazak.. jadi demi untuk menghilangkan kesunyian dan kesakitan dia berangan tentang doraemon dan semua watak lain well ending ni banyak dapat bantahan dari peminat dan peminat munyuruh pengeluar membuat kenyataan yang ianya tidak benar.
  3. ke 3 lak hehehe nobita terjatuh dan kepala kena plak kat batu then masuk la hospital dan berada pada tahap kritikal, jadi untuk melakukan pembedahan terhadap nobita memerlukan belanja yang tinggi dan peluang hanya 50/50 then doraemon menjual semua peralatannya kecuali pintu suka hati yang dapat membawa kemana sahaja , nak dijadikan cerita pembedahan gagal, jadi semasa nobita sedang nazak doraemon bertanya pada si nobita tempat yang paling dia nak pegi well tempat yang dia nak pergi adalah syurga..
so antara 3 ending tersebut maner satu korang pilih? haaaaa

aku pilih no 1 hahaha

3 comments:

Sufi Asri said...

aku nak no 3 lah!!! best ape...

NiZaM Limited said...

wakaka..tak bleh blah zoro..
ko nak nobita mampos je keje ek. ahaks..

dIng dOng said...

num 1!!!!!!

Klik Sini